רוצים לפרסם אצלנו ?

מחבל מהג'יהאד האיסלאמי שנתפס בח'אן יונס, מודה באונס וברצח ב-7 באוקטובר [...]

מאז המלחמה הוגברו הניסיונות של איראן להוציא פיגועים נגד יעדים ישראלים [...]

כך הסתיים המרדף אחר הצעיר שברח מהחנות [...]

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

כפי שפורסם בוואלה, שר החינוך הודיע כי הטקס יערך השנה בעיר הדרומית שנפגעה קשה ב-7 [...]

הנה הגיע הרגע הזה בשנה שבו נחשף סדר ההופעות באירוויזיון 2024, אפשר להתרווח מול ה [...]

המל"ל מפרסם כמידי שנה את רשימת אזהרות המסע לישראלים הטסים לחו''ל. [...]

לאחר שחמאס דחה את המתווה שאושר על ידי ישראל בפסגה בדוחא, המשא ומתן לשחרור החטופי [...]

ח"כ לשעבר ניסן סלומיאנסקי חושב שחוק הגיוס לא יפתור את הבעיה המרכזית - צורך [...]

בראיון לרשת BBC טען שוב נציב זכויות האדם באו"ם כי "סביר שישראל משתמשת [...]

- רן בר-זיק

הרגולטור האיטלקי ביצע חסימה מבוססת IP במדינה - והצליח לשבש שרתים ושירותים רבים, [...]

- ליאור דטל

קיש גם הודיע כי טקס הענקת הפרסים יתקיים בעיר שדרות [...]

- יואל זינגר

גם כשיחידות חמושות השייכות לארגונים ידידותיים עובדות יחד, כמו בברית נאט"ו ל [...]

- עידו דוד כהן

בשלט של ערוץ 14 שהוצב בנתיבי איילון נכתב "תודה! למיליון צופים ששינו את הטלו [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

איך הופכים מטבח קטן למטבח פונקציונאלי ונוח?

דף הבית של ישראל » מאמרים » איך הופכים מטבח קטן למטבח פונקציונאלי ונוח?

כשמתכננים מטבחים באזור הקריות, יש לקחת בחשבון כי מדובר במטבחים בדירות בהם קיים מקום מוגבל. כאשר המקום הוא מוגבל, יש לתכנן בקפידה כל אזור ואזור במטבח ולנסות למקסם אותו כמה שיותר. הבעיה של מטבחים קטנים זה בעיקר אחסון ושטח עבודה. כיום יש פתרונות מצוינים עבור הבעיות הללו שבעזרתם תגיעו לתכנון הפונקציונאלי ביותר.

בחירה במוצרי חשמל קטנים יותר

כאשר השטח שלנו במטבח מוגבל, עלינו לבחון מה תופס לנו הרבה מקום במטבח. לרוב אלו יהיו מכשירי החשמל. מקרר גדול מידי, תנור גדול מאוד, מדיח וכדומה. חשוב לדעת שכיום ניתן למצוא את המכשירים הללו בגודל קטן מהממוצע. כמו כן, ניתן להזמין מכשירי חשמל אינטגרליים ובכך לחסוך מקום וגם לייצר מראה אחיד ויפה יותר.

עיצוב מודרני פשוט

העיצוב המודרני הפשוט הוא עיצוב נקי ללא חריטות מיוחדות או צורות לא מקובלות של מבנה המטבח והוא מתאים עבור מטבחים באזור הקריות שלהם שטח מוגבל. כאשר קיימת דוגמא על הארונות או המגירות היא לוקחת שטח שיכול לשמש אתכם להגדלת המגירה או הארון. אם אתם מעוניינים למקסם את המטבח שלכם, בחרו בעיצוב מודרני קלאסי.

העדיפו מגירות על פני ארונות

כיום, מטבחים באזור הקריות בנויים ממגירות ולא מארונות. הסיבה לכך היא האפשרות לאחסן יותר מסודר ויותר פונקציונאלי את הציוד שבתוך המגירה. כמו כן, ניתן לייצר מגירות בגדלים שונים וכך במקום קובייה של ארון אחד, יכולות להיכנס שלוש מגירות. כאשר יש חלוקה כזו, ניתן לסדר קבוצות של פריטים הרבה יותר טוב.

ארונות גם בחלק העליון

אם המטבח שלכם הולך להיות קטן, כדאי שתחשבו גם על ארונות עליונים. הארונות העליונים הם מקום אחסון מצוין למכשירי חשמל שאנו משתמשים בהם מידי פעם והם חוסכים לכם הרבה מקום על השיש שאתם זקוקים לו כמשטח עבודה.

 תוספת אי קטן

אם המקום מאפשר, ניתן להכניס אי בגודל קטן מהסטנדרט. אי קטן יאפשר לכם משטח עבודה נוסף וגם מקום אחסון שחסר לכם. כיום ניתן למצוא גם אי על גלגלים שניתן להזיז ממקום למקום ללא בעיה. את האי ניתן גם לחבר בסוף המטבח וליצור צורת ריש.

עמדה חיצונית או עליונה לייבוש כלים

כלים שמתייבשים על השיש תופסים המון מקום ויוצרים מראה מבולגן. על מנת להימנע מכך, מומלץ לייצר לכם עמדה חיצונית לייבוש הכלים שניתן להזיז ממקום למקום או לחילופין, לייצר עמדת ייבוש כלים עליונה. כיום יש פתרונות מצוינים שניתן להוסיף למטבחים.

לסיכום, אם כמות המקום שלכם עבור המטבח המתוכנן היא מוגבלת, אין זה אומר שהוא לא יכול להיות פונקציונאלי, אך תצטרכו לבצע התאמות ייחודיות ותכנון מוקפד יותר כדי למקסם את השטח שקיים לכם. ההמלצה שלנו, נצלו את הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים שקיימים כיום.

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
דפיוזר
דפיוזר – עולם שלם של ריחות

דפיוזר מקלות עץ או חשמלי – מהי העדפה שלך? מבשם אוויר חשמלי מפזר את הניחוח ע"י ונטה כך תמציות הריח, שלרוב יהיו על בסיס של 100 אחוזי שמן, יתפזרו בחללים באופן שווה.

קרא עוד »
תאונת דרכים
טיפים מעשיים – איך להתנהג בעת ביצוע תאונה

תאונת דרכים, קלה ובוודאי קשה, יכולה להיות דבר מאוד לא נעים. בין אם אנחנו נפגעים בה באופן פיזי ובין אם נגרם אך ורק נזק לרכב. התאונה נגרמת לרוב בהפתעה ומשאירה אותנו בטראומה, אשר לעיתים נמשכת זמן רב, הרבה אחרי שאנחנו עוזבים את המקום, מטופלים וחוזרים אל שגרת חיינו.

קרא עוד »