רוצים לפרסם אצלנו ?

מוקדם יותר: צבע אדום בעוטף, התרעות נשמעו גם בקריית שמונה. טילי נ"ט פגעו במב [...]

במערכת הביטחון רוצים למצות את המהלכים המדיניים מול איראן: "לא לפעול מהבטן [...]

כתב אישום חמור הוגש נגד שני צעירים בני 18 ו-20, תושבי הדרום [...]

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

הפלסטינים השיגו רוב בהצבעה על קבלתם כמדינה חברה באו"ם, אך ארה"ב התנגדה [...]

בחצי השנה האחרונה בעזה, תא"ל בר כליפא ראה הכל. עכשיו, אחרי שאוגדה 36 בפיקוד [...]

"המילה משבר בסינית מורכבת משני סימנים - טרגדיה והזדמנות", אמר נשיא ארה [...]

במפגש הסכימו ישראל וארה"ב על המטרה המשותפת של הבסת חמאס ברפיח. אזעקות נשמעו [...]

הממשל האמריקאי לוחץ וממשיך לקדם אפשרות להסכם נורמליזיציה בין ישראל לסעודיה - כך [...]

יותר מפעם אחת השבוע עמדה ההנהגה הישראלית להוביל אותנו לתוך מלחמה נוספת ומיותרת מ [...]

12 מדינות הצביעו בעד ההחלטה במועצת הביטחון ושתי מדינות נמנעו. [...]

בלשכת ראש הממשלה התנהל דיון חירום בו הוצגו תרחישים שונים של הוצאת צווי מעצר נגד [...]

- אופיר דור

חברת אבטחת הענן הישראלית חתמה על מזכר הבנות לרכישת מתחרתה האמריקאית, שהוערכה בימ [...]

- נתנאל גאמס

נגד וולט מתנהלת תביעה ייצוגית בטענה שהיא מסווגת את השליחים שלה באופן פיקטיבי כעצ [...]

- כתבי "הארץ"

אלפים המגינו למען החטופים בתל אביב; בישראל חוששים כי הצהרת קטאר כי היא בוחנת מחד [...]

- עוזי דן

ליברפול גברה על אטאלנטה 0:1 באיטליה אך הודחה ברבע גמר הליגה האירופית בעקבות התבו [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

טיפים מעשיים – איך להתנהג בעת ביצוע תאונה

דף הבית של ישראל » מאמרים » טיפים מעשיים – איך להתנהג בעת ביצוע תאונה

תאונת דרכים, קלה ובוודאי קשה, יכולה להיות דבר מאוד לא נעים. בין אם אנחנו נפגעים בה באופן פיזי ובין אם נגרם אך ורק נזק לרכב. התאונה נגרמת לרוב בהפתעה ומשאירה אותנו בטראומה, אשר לעיתים נמשכת זמן רב, הרבה אחרי שאנחנו עוזבים את המקום, מטופלים וחוזרים אל שגרת חיינו.

כאשר מתרחשת תאונת דרכים עלינו לדווח על כך, בין אם זה למשטרה אם נפגעים בתאונה ובין אם זה לחברת הביטוח אשר אמורה לטפל בכל מה שקשור לפיצוי הכספי על הנזק שנגרם לנו או לרכב. לשם כך אנחנו צריכים לדעת איך להתנהג בעת תאונה.

למרות שכל אחד יכול למצוא את עצמו כל יום בתאונה, ולצערנו יש מי שאכן מוצא את עצמו בסיטואציות כאלו, אז שלא כל אחד יודע בהכרח מה עליו לעשות, כיצד עליו לנהוג על מנת שהוא יוכל לקבל את מה שמגיע לו ולחזור אל שגרת החיים מהר ככל שניתן.

חשוב לומר, בשביל שנוכל לטפל בעניינו בצורה נכונה עלינו ליצור קשר עם עו"ד לענייני תעבורה שיכול לעזור לנו בנושא. הוא ינחה אותנו כיצד לנהוג מכאן והלאה, ילווה אותנו במהלך כל הדרך וכמובן גם ידע לספק לנו את כל הכלים הנדרשים בשביל שנוכל להגיש תביעה בזמן ולקבל את מה שמגיע לנו.

כיצד עלינו לנהוג בעת ביצוע תאונת דרכים

ברגע התאונה, עלינו לנסות להתעשת כמה שיותר מהר ולבקש פרטים מהנהג אשר היה מעורב איתנו בתאונה. חשוב שאנחנו ניקח פרטים מלאים, כלומר, פרטי התקשרות שלו, מספר רכב, מספר פוליסה, שם החברה וכל מה שיכול לעזור לנו לאתר אותו אחרי התאונה וכן ליצור קשר עם חברת הביטוח שלו. פרטים אלו יימסרו לחברת הביטוח שלנו ואם יש צורך נמסור גם לעורך דין שלנו.

במידה ומדובר בתאונה עם נפגעים, אז עלינו ליצור קשר מיידי עם המשטרה וכן עם כוחות ההצלה, מגן דוד, על מנת שנוכל לקבל טיפול כמה שיותר מהר. תאונה עם נפגעים מחייבת התערבות משטרתית וחקירה, על מנת לבחון האם הנהג עבר על החוק בזמן ביצוע התאונה.

חשוב מאוד שאנחנו נצלם את הרכב שלנו וכן את הרכב השני אחרי התאונה, על מנת שנוכל להראות בעת התהליך מול חברת הביטוח באיזה מצב ההרכב שלנו היה וכיצד בוצעה הפגיעה. אם יש לנו מצלמה שמצלמת את כל משך הנסיעה, אז נוכל להציג את הסרטון המלא וכך להוכיח את טענתנו.

כיצד בוחרים עורך דין לענייני תעבורה

כאמור, מי שאמור ללוות אותנו בתהליך הוא עו"ד לענייני תעבורה. לשם כך עלינו לדעת כיצד לבחור עורך דין ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנחנו צריכים לבחור עורך דין עם ניסיון, אמין, מקצועי וכמובן מישהו שיש זמין ונגיש לטפל בעניינו כמה שיותר מהר.

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
דפיוזר
דפיוזר – עולם שלם של ריחות

דפיוזר מקלות עץ או חשמלי – מהי העדפה שלך? מבשם אוויר חשמלי מפזר את הניחוח ע"י ונטה כך תמציות הריח, שלרוב יהיו על בסיס של 100 אחוזי שמן, יתפזרו בחללים באופן שווה.

קרא עוד »
תאונת דרכים
טיפים מעשיים – איך להתנהג בעת ביצוע תאונה

תאונת דרכים, קלה ובוודאי קשה, יכולה להיות דבר מאוד לא נעים. בין אם אנחנו נפגעים בה באופן פיזי ובין אם נגרם אך ורק נזק לרכב. התאונה נגרמת לרוב בהפתעה ומשאירה אותנו בטראומה, אשר לעיתים נמשכת זמן רב, הרבה אחרי שאנחנו עוזבים את המקום, מטופלים וחוזרים אל שגרת חיינו.

קרא עוד »