רוצים לפרסם אצלנו ?

RSS Error: A feed could not be found at http://rcs.mako.co.il/rss/MainSliderRss.xml. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

לביקורת המוצדקת על פרישתו הפתאומית של אל"מ דביר חבר אין שום קשר לכיפה שעל ר [...]

דווקא בסירובן לשרת כתצפיתניות, ממלאות המתגייסות הסרבניות באופן המשמעותי ביותר את [...]

קרוליין ורנר נעצרה ונאזקה על כך שהלכה בטופלס באמצע היום ליד החוף בברזיל. לדבריה [...]

האם תצליחו לשרוד באחד המקומות הקרים ביותר בעולם? כ-500 תושבים חיים שם, כשהם מסתכ [...]

מוקדם יותר דווח כי במתווה שנידון כעת נכללים 20 חטופים. עם זאת, גורם ישראלי צוטט [...]

לפעמים נדמה לנו בטעות, שהעניינים שלנו עומדים בראש סדר היום של האמריקאים. אך המצי [...]

ח"כ גוטליב האשימה את שקמה ברסלר בהסתה וטענה כי "השב"כ יודע שמתהוו [...]

מחבל חמאס קבע שנוגה וייס תתחתן איתו ותישאר בעזה כדי לגדל את ילדיו. "הוא ממש [...]

- רותי לוי

אלפבית, החברה האם של גוגל, הציגה דו"חות מצוינים ועקפה את תחזיות האנליסטים ב [...]

- נמרוד הלפרן

החברה הגדולה ביותר בעולם רשמה גידול דו־ספרתי ברווח ובהכנסות ברבעון הראשון של השנ [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

סרט תדמית הוא הכלי השיווקי הכי חזק היום! רוצים לדעת למה?

דף הבית של ישראל » מאמרים » סרט תדמית הוא הכלי השיווקי הכי חזק היום! רוצים לדעת למה?

בתור צרכנים, אנחנו מוקפים כל הזמן במסרים שיווקים שונים. יכולים למצוא אותם כשאנחנו נכנסים לפייסבוק או רשתות חברתיות אחרות, בזמן שמשתמשים באפליקציות בסלולר, צופים בטלוויזיה, מאזינים לרדיו, קוראים עיתון, נוסעים ברכב בכבישים עירוניים או בינעירוניים, בכל מקום אנחנו נמצא מסרים שיווקים שונים. אפילו בדברים קטנים, עטים, כובעים, חולצות, ופריטים אחרים, נוכל למצוא אותם.

אך לא כל כלי שיווקי הוא בהכרח חיוני ויכול לעזור למי שעומד מאחוריו למכור לנו מוצר או שירות. ישנם הרבה מאוד כלים ואמצעים שנדלג על פניהם מבלי לשים לב, ואם נשים לב אליהם לא נתייחס. בין אם זה בגלל שאנחנו כבר מודעים לעובדה שמנסים לשווק לנו מוצר או שירות, ובין אם מחוסר עניין, רצון או כל סיבה אחרת. בגדול אנחנו כבר מומחים בלסנן.

סרט תדמית לעסק

זה לא המקרה כשמדובר על סרט תדמית. לא במקרה עסקים, ארגונים, מוסדות, וגופים אחרים, אפילו מדינות או ערים, מבקשים לייצר סרטי תדמית ולהציג אותם בפני קהלים שונים. הסרטים מוצגים הן באירועים פתוחים (אירועים שמיועדים לכלל האנשים) והן באירועים סגורים (אירועים שמיועדים לקהל ספציפי).

הרעיון שעומד מאחורי סרט תדמית הוא, להציג חברה, ארגון או כל גורם אחר ולהציג את היתרונות והתועלות בעבודה איתו. לעיתים הסרט יכול להתמקד בסוג שירות מסוים, מוצר שהחברה פיתחה ומשווקת או באמצעים אחרים שהיא מבקשת להציע לקהל שצופה בסרט.

על מנת שהסרט יציג את המסר על הצד הטוב וימכור אותו, חשוב שהאנשים אשר אחראים להכנתו יהיו אנשי מקצוע מנוסים ומובילים בתחום. לדוגמא, אנשי חברת סימנים אשר מתמחים בהכנת סרטי תדמית עבור עסקים, מוסדות, ארגונים ועוד שכבר עושים את זה כמעט 20 שנה נתנו לנו כמה טיפים:

סימנים הפקות טוענים שסרט תדמית הוא שונה מפרסום ואמצעים שיווקים אחרים. כדי שהוא ישיג את התוצאה לה אנחנו מצפים, רצוי מאוד לתכנן נכון את הכנתו, להבין מה אנחנו רוצים להציע, מה אנחנו רוצים להעביר לציבור הצופים, ואיך ברצוננו לעשות את זה. הפער בין מה שאנחנו רוצים לבין מה שיוצא בסוף יכול להיות מאוד רחוק אם לא מתקשרים אותו כשורה עם חברת ההפקה. אך עם עושים זאת כשורה ויש מוצר ורעיון טוב סרט אחד יכול להטיס עסק קדימה, וראינו את זה לא פעם אחת וגם לא פעמיים.

מדוע סרט תדמית הוא כלי שיווקי איכותי ומומלץ?

התשובה לשאלה זו היא מאוד פשוטה. סרט תדמית מאפשר להציג את העסק או את הארגון שלנו בצורות שונות, ולמכור את הרעיון שאנחנו מבקשים להציע בצורה פשוטה ונוחה, מבלי שנצטרך לעבוד קשה מדי על מסרים שיווקים.

להבדיל מפרסומת בטלוויזיה, הרי סרט תדמית יכול להיות ארוך יותר, מפורט ברמה הרבה יותר נוחה, הוא לא חייב להתבסס על שפה של מכירות, ויכול לפנות באופן ספציפי לקהל אליו אנחנו רוצים להגיע. במילים אחרות, הוא יכול להיות הרבה ממוקד, ולגעת בדברים שחשובים להם.

סיבה נוספת שסרט תדמית הוא הרבה יותר אפקטיבי מכלים שיווקים אחרים, זו היכולת להציג אותו דרך פלטפורמות שונות, בסיטואציות מגוונות. אנחנו לא חייבים להתמקד בפלטפורמה אחת בלבד או להתבסס על סוג מסוים של תקשורת מול הקהל. יש לנו אפשרויות רבות כיצד להשתמש בו ולנצל אותו לצרכים שלנו.

כל המדיה סרטונים

אולי הדבר הכי חשוב ומשמעותי שאי אפשר להתעלם ממנו הוא שכל המדיות מוצפות סרטונים. בשורה התחתונה כל אחד מאיתנו מעביר שעות רבות בצפייה בסרטונים וכמובן שפייסבוק, גוגל, לינקדיין ושאר הפלטפורמות מודעות לכך ומקדמות סרטונים ככל שאפשר. סרט תדמית טוב המשתלב בתוך שצף המדיה היום יומי יכול להיות המקום שלכם על הבמה המודרנית. אז כדאי שתפעילו להם כמה שיותר חושים ותוציאו את עצמכם מקצוענים.

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
דפיוזר
דפיוזר – עולם שלם של ריחות

דפיוזר מקלות עץ או חשמלי – מהי העדפה שלך? מבשם אוויר חשמלי מפזר את הניחוח ע"י ונטה כך תמציות הריח, שלרוב יהיו על בסיס של 100 אחוזי שמן, יתפזרו בחללים באופן שווה.

קרא עוד »
תאונת דרכים
טיפים מעשיים – איך להתנהג בעת ביצוע תאונה

תאונת דרכים, קלה ובוודאי קשה, יכולה להיות דבר מאוד לא נעים. בין אם אנחנו נפגעים בה באופן פיזי ובין אם נגרם אך ורק נזק לרכב. התאונה נגרמת לרוב בהפתעה ומשאירה אותנו בטראומה, אשר לעיתים נמשכת זמן רב, הרבה אחרי שאנחנו עוזבים את המקום, מטופלים וחוזרים אל שגרת חיינו.

קרא עוד »