רוצים לפרסם אצלנו ?

מקורבו של ראש הממשלה אמר לשר לביטחון לאומי כי עליו ליישר קו: "אתה עושה נזק [...]

בין ההרוגים: מתנדב משטרה ועובד קבלן שפינו מפגעים שנשארו לאחר ההפגנה בכביש 1 [...]

איילת שקד מגיבה להקלטות עם אפי נוה [...]

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

בעיר שהייתה יעד לתקיפה המיוחסת לישראל, נמצאים כמה אתרים משמעותיים, בהם בסיס חיל [...]

ברקע ההתקפה הישראלית באיראן: גלנט שוחח עם שר ההגנה האמריקני אוסטין. דיווח: רקטה [...]

ניסיון החיסול בגן האירועים הפך לתקרית נוספת במסגרת מלחמת העבריינים על השליטה באש [...]

בסעודיה ובעיראק דווח על תקיפות נגד מטרות של המיליציות האיראניות דרומית לבגדד | ע [...]

גורם בכיר בארה"ב צוטט בתקשורת המקומית, כשהוא מותח ביקורת חריפה כלפי ישראל ב [...]

עשרות חוסמים את כביש 1 במחלף ענבה לכיוון ירושלים, במחאה נגד הממשלה ועל רקע המו [...]

לקראת חג הפסח תירגלו מאות משתתפים את זבח הפסח במקדש, את צלייתו על קרבו וכרעיו, ה [...]

- צוות גלובל

"מדד הפחד" VIX קפץ לשיא של 5 חודשים בעקבות המתקפה הישראלית באיראן ■ הז [...]

- נמרוד הלפרן

לפי מאמרו של הכלכלן הנודע ב"פייננשל טיימס", השווקים מתעודדים מכך שיחסי [...]

- ספורט הארץ

יובנטוס ציינה משחק עשירי ללא ניצחון ליגה ב-12 האחרונים, כאשר נזקקה לשער עצמי בדק [...]

RSS Error: This XML document is invalid, likely due to invalid characters. XML error: Invalid character at line 31, column 116

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

איך רוכשים רכב היום במגזר הפרטי והעסקי ? ליסינג מימוני!

דף הבית של ישראל » מאמרים » איך רוכשים רכב היום במגזר הפרטי והעסקי ? ליסינג מימוני!

רכישת רכב חדש היא תהליך. תהליך שבו אנו בודקים איזה רכב אנחנו צריכים ועל שיטות המימון השונות. כאשר נכנסים לנושא של שיטות ה- מימון לרכב אנחנו מגלים עולם במלואו עם שיטות שונות המבוססות על תנאים שונים. אחת השיטות היותר משתלמות ופופולריות היום בישראל היא שיטת הליסינג מימוני.

מה המשמעות של ליסינג מימוני

ליסינג מימוני פירושו היא למעשה קניית רכב חדש לחלוטין – רכב שעדיין נמצא בניילונים ולא נגעו בו, שזה למעשה פרמטר חשוב מאוד ללא מעט אנשים, שרוצים רכב חדש לגמרי. הקסם הוא – ששיטת התשלום היא הכי נוחה שיכולה להיות. לוקחים את מחיר הרכב ופורסים לכם אותו על גבי 36 חודשים, ואתם תצטרכו לשלם מדי חודש את הסכום שנקבע ומתאים לכם, בצורה כזו אתם בעצם מייצרים הקלה על הכסף השוטף ויכולים באמת לממן לעצמכם רכב חדש ולא להתפשר על רכב יד שניה.

ליסינג מימוני
ליסינג מימוני

רוצים רכב חדש, ועם זאת להקל על העובר ושב

ההקלה הזאת היא חשובה מאוד ללא מעט ישראלים, לדוגמא, ישראלים רבים צריכים לפרנס משפחה, לשלם משכנתה, לעשות קניות, לשלם חשבונות ועוד. אז כשבעצם מחליטים לקנות רכב חדש, שזה דיי מוצר בסיסי במדינת ישראל, עם תשתיות התחבורה הלוקות בחסר, אז לרוב הישראלים כמעט ואין אפשרות לבצע את העסקה ללא סידור כמו ליסינג מימוני.

טרייד אין לרכב – היום יותר מתמיד

למה בעצם טרייד אין לרכב היום יותר מתמיד? מכיוון שהיום ניתן למצוא תנאים לטרייד אין רכב הרבה יותר טובים מאשר פעם, עם תנאים הרבה יותר גמישים ושטובים יותר עבורכם. היתרונות של טרייד אין לרכב הם ברורים – אתם לא צריכים לבצע את התהליך של מכירת הרכב, תהליך שלא מעט פעמים מתגלה כתהליך ארוך ומייגע, בו צריך לפגוש ולדבר עם עשרות רוכשים פוטנציאליים, לקחת כמה ימי חופש מהעבודה ולהפסיד כסף רב.

כשאתם עושים טרייד אין לרכב בחברת הליסינג, אתם חוסכים את תהליך הזה, ובעצם משתמשים במחיר הרכב לטובתכם, עבור רכישת רכב חדש. כך אתם בעצם תופסים שני ציפורים במכה ונהנים משתי העולמות – מכירת הרכב הישן וקניית הרכב החדש. בנוסף, גם אם נראה לכם שהרכב לכם ישן מדיי ואף חברת ליסינג לא תרצה לעשות עליו טרייד אין – תופתעו לדעת שחברות ליסינג רבות מוכנות לעשות טרייד אין לכמעט כל הרכבים.

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
דפיוזר
דפיוזר – עולם שלם של ריחות

דפיוזר מקלות עץ או חשמלי – מהי העדפה שלך? מבשם אוויר חשמלי מפזר את הניחוח ע"י ונטה כך תמציות הריח, שלרוב יהיו על בסיס של 100 אחוזי שמן, יתפזרו בחללים באופן שווה.

קרא עוד »
תאונת דרכים
טיפים מעשיים – איך להתנהג בעת ביצוע תאונה

תאונת דרכים, קלה ובוודאי קשה, יכולה להיות דבר מאוד לא נעים. בין אם אנחנו נפגעים בה באופן פיזי ובין אם נגרם אך ורק נזק לרכב. התאונה נגרמת לרוב בהפתעה ומשאירה אותנו בטראומה, אשר לעיתים נמשכת זמן רב, הרבה אחרי שאנחנו עוזבים את המקום, מטופלים וחוזרים אל שגרת חיינו.

קרא עוד »