רוצים לפרסם אצלנו ?

בזו אחר זו כל החברות הזרות מבטלות טיסות לכאן [...]

השר לשעבר יזהר שי על התגובות איתן הוא מתמודד [...]

התחרויות והמועדים: סמברג, התעמלות אומנותית ומרתון. יש עדיין על מה לחלום [...]

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

בכתבה בוול סטריט ג'ורנל סיפרה אביבה סיגל על הסרטונים שצילם חמאס במהלך תקופת [...]

"כשאתה מרים בוץ ומאגד אותו לכדי כדור, הוא נשאר קשיח - ויכול לגרום לאדם לחבל [...]

הילד הובא למרפאה מקומית בערד. משם, הוא פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים ס [...]

"על כלבים ואנשים" של דני רוזנברג, שצולם בנגב המערבי אחרי טבח 7 באוקטוב [...]

חטופים ששוחררו סיפרו ל"וול סטריט ג'ורנל" כי השובים דרשו מהם להצטל [...]

עבדאללה בו-חביב טען בראיון לערוץ אל-ג'זירה כי ישראל העבירה את מסר לביירות ד [...]

אחרי שבע שנות חיפוש זוגיות, ניסן מצא את דרכו לחופה בזכות אימון אישי. בואו ללמוד [...]

בתיעוד ממצלמות הגוף של צוות הקרב של חטיבה 401 נראים חיילי גדוד 932 בהיתקלות עם מ [...]

- דפנה מאור

מניות הטכנולוגיה הובילו את הנפילות החדות, איגרות החוב עלו, ומחיר הנפט דעך ■ המשק [...]

- ליאור דטל

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הציע את הפשרה בפגישה עם יו"ר מרכז השלטון המ [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

חברת ניקיון לאחר שיפוץ + ניקיון חניונים – כיצד בוחרים חברת ניקיון בצורה נכונה?

דף הבית של ישראל » מאמרים » חברת ניקיון לאחר שיפוץ + ניקיון חניונים – כיצד בוחרים חברת ניקיון בצורה נכונה?

ישנם מקרים שונים בהם אנחנו נרצה לשכור את שירותיה של חברת ניקיון שתספק לנו שירות, בין אם זה באופן חד פעמי ובין אם זה באופן קבוע. לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום שורה של חברות ניקיון אשר יכולות לספק לנו שירותים מקצועיים, גם לצרכים פרטיים וגם לצרכים עסקיים.

דוגמא טובה לכך, היא השכרת חברת ניקיון לאחר שיפוץ של מבנה פרטי או עסקי. מדובר על שירות חד פעמי אך חיוני מאוד, שכן אחרי שהחברה תסיים לספק לנו את שירותיה, נוכל להיכנס אל המבנה ולאכלס אותו מחדש. מוטב לא לעשות זאת לפני כן, מאחר והמבנה עלול להיות מלוכלך, מאובק ויישארו בו שאריות שונות שקשורות לשיפוץ שהוא עבר.

הזמנת חברת ניקיון לאחר שיפוץ היא דבר נפוץ, בוודאי כשמדובר על מבני מגורים, בין אם זה בית פרטי או דירות, אך מדובר על שירות נפוץ גם במקרים של שיפוץ חנויות, מסעדות, בתי קפה ומבנים עסקיים ומסחריים שונים. אז יש לכך משמעות רבה, הן עבור העובדים שמאכלסים את המקום ומשתמשים בו מדי יום והן מבחינת היכולת של בית העסק לספק שירות מתאים ללקוחות המגיעים אליו.

איך בוחרים חברת ניקיון לאחר שיפוץ

באופן טבעי, הנקודה הראשונה שצריך לבחון כשבוחרים חברת ניקיון לאחר שיפוץ, היא האם החברה יכולה לספק לנו את השירות הרלוונטי על פי התנאים שעומדים לרשותה ובהתאם לצרכים שלנו. עלינו לבחון מה הגודל של החברה, כמה עובדים היא מעסיקה, אילו אמצעים ומכשירים עומדים לרשותה ודברים אחרים שיכולים להשפיע על היכולת שלה לספק לנו שירות, כזה או אחר.

נקודה אחרת שאנחנו צריכים לבחון היא, אילו שירותים היא מספקת. שירות ניקיון לאחר שיפוץ איננו דומה לשירותי ניקיון אחרים. מדובר על שירות הניתן לא רק באמצעות כלים ידניים אלא גם באמצעות מכשירים מיוחדים, כמו למשל מכשירים אשר יכול לבצע עבודות פוליש, ווקס ועבודות אחרות. יש לציין, שישנן חברות המספקות גם שירותים נוספים, כמו למשל שירות הדברה או שירותים אחרים שקשורים כך או אחרת לניקיון ולתחזוקה.

עוד נקודה שנתייחס אליה היא אילו שירותים ייחודיים אנחנו צריכים והאם החברה יכולה לספק לנו אותם. למשל, ניקיון חניונים. אם מדובר על מבנה של בית עסק, ייתכן מאוד שהוא יכלול גם חניון המיועד לעובדים ו/או ללקוחות. במקרים כאלה, נידרש כמובן לוודא שהמקום יהיה נקי לפני שנוכל להשתמש בו.

חשוב לציין כאן, ניקיון חניונים בדומה לעבודות ניקיון אחרות במבנה עצמו, הן עבודות שאמורות להתבצע באופן קבוע ולכן, אם אנחנו נמצא חברת ניקיון מתאימה מבחינת היכולות, האיכות והמחיר, אזי שישתלם לנו להמשיך ולשכור את שירותיה גם אחרי שעבודות הניקיון אחרי שיפוץ יסתיימו.

מעבר לכך, אזי שאנחנו צריכים לבדוק את העלויות, זמינות והאם החברה יכולה לבצע ולסיים את העבודה מספיק זמן לפני שאנחנו נוכל לחזור ולאכלס את המבנה.

מדוע חשוב להזמין חברת ניקיון מקצועית?

על פניו, אנחנו יכולים לבצע את העבודה בעצמנו, אך זה ידרוש מאיתנו הרבה מאוד זמן, הרבה מאוד מאמץ וכן משאבים שונים שלא בהכרח עומדים לרשותנו. לכן, ישתלם לנו יותר לשכור חברה מקצועית שמתמחה בסוג כזה של עבודות ויש לה את כל האמצעים, המכשירים והעובדים הרלוונטיים לכך.

זה נכון כשמדובר על עבודות ניקיון במבנה עצמו וזה בוודאי נכון כשמדובר על ניקיון חניונים או ניקיון מרתפים, גגות, חדרי מדרגות וחללים אחרים אשר עלולים להיות הרבה יותר מסובכים לניקיון.

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
דפיוזר
דפיוזר – עולם שלם של ריחות

דפיוזר מקלות עץ או חשמלי – מהי העדפה שלך? מבשם אוויר חשמלי מפזר את הניחוח ע"י ונטה כך תמציות הריח, שלרוב יהיו על בסיס של 100 אחוזי שמן, יתפזרו בחללים באופן שווה.

קרא עוד »
תאונת דרכים
טיפים מעשיים – איך להתנהג בעת ביצוע תאונה

תאונת דרכים, קלה ובוודאי קשה, יכולה להיות דבר מאוד לא נעים. בין אם אנחנו נפגעים בה באופן פיזי ובין אם נגרם אך ורק נזק לרכב. התאונה נגרמת לרוב בהפתעה ומשאירה אותנו בטראומה, אשר לעיתים נמשכת זמן רב, הרבה אחרי שאנחנו עוזבים את המקום, מטופלים וחוזרים אל שגרת חיינו.

קרא עוד »